Vi utgår från en helhetssyn vi kallar modern marketing
Vi kopplar varumärken med riktiga kunder och driver affärsresultat genom att förena analys, strategi, kreativitet och teknik.
Kundernas varumärkesupplevelser måste höjas vid varje möte
En individ har 6 – 8 touchpoints innan han eller hon konverterar till ett kvalificerad lead. Det inkluderar webbplatser, sociala medier, e-postmeddelanden, presentationer, broschyrer, annonser och allt däremellan.
96 % av alla köp föregås av Google-sök.
Man lägger i snitt ner 13 timmar av informationssök inför bilköpet. 11 av dem läggs på Google.

Vi måste vara parasociala
Vi kommunicerar med individer, inte med vaga demografiska grupper. Det kräver kunskap om kunderna, och förståelse. Vilka är deras önskningar, utmaningar, smärtpunkter, förhoppningar, drömmar, favoritfärger? Ju djupare vi går, desto bättre kan vi forma deras varumärkesupplevelse.